Pirmojoje straipsnio dalyje aptarėme keletą veterinarijos klinikos klientų tipų. I-ą straipsnio dalį skaitykite čia. O mes toliau tęsiame apžvalgą. Jei skaitydami, atpažinsite save, raginame pakeisti savo elgesį, nes taip palengvinsite veterinarijos klinikos personalo darbą
Veterinarijos gydytojams kiekvieną dieną tenka sutikti ne itin teigiamai nusiteikusį augintinio šeimininką. Dažniausiai toks klientas turi išankstinį nusistatymą, įnorių ir žinoma, baimių dėl savo augintinio sveikatos.
Veterinarijos klinikos gydytojai dažnai stebisi gyvūnų šeimininkų požiūriu, kad diagnozę galima nustatyti telefonu. Atsakingai dirbančios veterinarijos klinikos konsultacijų telefonu neteikia ir nepritaria tiems kolegoms, kurie taip daro.
Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, veterinarijos klinikų specifika keičiasi. Stambių gyvūnų gydoma vis mažiau (išskyrus arklius). Pastebima tendencija, kad žirgų ir smulkių gyvūnų gydymas artėja prie žmogaus medicinos lygio.
Veterinarijos vaistinės jau seniai nėra tik parduodamų vaistų ar papildų „parduotuvės“. Daugelyje iš jų galite gauti išsamią konsultaciją ne tik apie gyvūno sveikatos saugojimą, bet ir auginimo klausimais.