Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
Reikia skubios pagalbos?
Skambinkite visą parą
Jei neturite galimybės susiekti su savo veterinaru, kreipkitės į budinčias klinikas pagal savo miestą.

Skambučiai peradresuojami klinikoms, kurios galės priimti skambutį bet kuriuo paros metu.
Your search results

Veterinarijos klinikos klientų tipai (I dalis)

Veterinarijos klinikos klientų tipai (I dalis)

Veterinarijos gydytojams kiekvieną dieną tenka sutikti ne itin teigiamai nusiteikusį augintinio  šeimininką. Dažniausiai toks klientas turi išankstinį nusistatymą, įnorių ir žinoma, baimių dėl savo augintinio sveikatos. Veterinarijos klinikos Vilniuje gydytojas teigia, kad iš anksto nustatydamas kliento tipą gali daug lengviau kontroliuoti situaciją.

Psichologai veterinarijos klinikoje apsilankančius sergančių gyvūnėlių šeimininkus suskirstė į grupes.

Greičiausiai  įdomu prie kurios lankytojų grupės esate priskirtas jūs? Tuomet skaitykite toliau. O jei esate veterinarijos klinikos darbuotojas, tuomet rasite patarimų, kaip elgtis, kad ir klientas būtų patenkintas ir jūsų nuotaika išliktų puiki.

Reiklusis veterinarijos klinikos lankytojas

Šis šeimininkas savo augintiniui nori visko ko geriausia. Kartais į situaciją reaguoja neadekvačiai jautriai, lengvai pasiduoda panikai.

Toks veterinarijos klinikos lankytojas turi gausybę klausimų visam klinikos personalui. Jis mėgsta kabinete užsibūti gerokai ilgiau nei numatyta. O išprašyti tokį klientą ne taip lengvai pavyksta, juk jis turi visą tuziną neatsakytų klausimų, į kuriuos nori sužinoti atsakymus.

Toks klientas turi ir privalumų ir trūkumų. Jei bus patenkinti jo lūkesčiai, jis bus lojalus klinikos lankytojas. Visiems savo draugams neprašomas pasakos kokia puiki klinika, kokie dėmesingi gydytojai.

Kaip tokiu atveju elgtis veterinarijos klinikos darbuotojams?

  • Patariama neleisti klientui perimti situacijos kontrolę į savo rankas. Taigi, apsišarvuokite kantrybe ir įjunkite kūrybiškumą.
  • Kiek įmanoma bendraukite dalykiškai. Nors kantrybės taurė jau bus perpildyta ir rodos tereikia vieno lašo, kad klientą su jo augintinių išgrūstumėte už durų, tačiau pasistenkite nusiraminti.

Veterinarijos klinikos klientas – šykštuolis

Ne paslaptis, kad veterinarijos klinikos darbuotojams tenka sutikti klientų, kurie savo augintinį nori gydyti nemokamai. Tokie apsukrūs klientai palaukia kol bus atlikti visi reikalingi tyrimai ir tada pareiškia, kad neturi pinigų sumokėti už gydymą. Nenustebkite, jei jis nieko nemokėjęs, netrukus vėl pravers klinikos duris, ir labai nustebs, kad nesutinkate gydyti nemokamai.

  • Patariama tokiam klientui nedaryti nuolaidų ir nesutikti su mažesne suma nei nurodyta kainoraštyje.
  • Kad ir kokius kaltinimus išsakytų klientas, nepriimkite tai asmeniškai. Atminkite, kad tai jo atsakomybė susimokėti už savo augintinio gydymą.  

Parengta pagal Vet info 2016. Nr.6