Pirmojoje straipsnio dalyje aptarėme keletą veterinarijos klinikos klientų tipų. I-ą straipsnio dalį skaitykite čia. O mes toliau tęsiame apžvalgą. Jei skaitydami, atpažinsite save, raginame pakeisti savo elgesį, nes taip palengvinsite veterinarijos klinikos personalo darbą. O jei esate gyvūnėlių gydytojas, sužinosite ką daryti su tokiais klientais, kurie neleidžia ramiai dirbti. Veterinarijos klinikos Klaipėdoje darbuotojai teigia, kad kliento psichologijos išmanymas palengvina jų darbą. Juk kai aišku, kokiam tipui priklauso klientas ir kaip su juo elgtis, galima daug sklandžiau išspręsti situaciją.
Viskuo abejojantis klientas
Toks gyvūno šeimininkas apvaikšto keletą veterinarijos klinikų, nuolat klausinėja patarimų, tačiau nesiima jokių veiksmų.
Veterinarijos gydytojui patariama nesutikti su siūlomomis alternatyvomis. Tokio šeimininko nepasitikėjimas suteikiamomis paslaugomis, nuolatiniai vizitai pas specialistus tik sustiprina jo „aukos“ statusą“.
Sutelkite dėmesį į gydymo specifiką, galite raštu parengti savo pasiūlymų sąrašą. Nevenkite atvirai pasakyti savo reikalavimų.
Veterinarijos klinikos lankytojas, kuris visur jaučiasi bosas
Labai gaila, bet dažnai tenka susidurti su grubiais ir nemaloniais žmonėmis. Niūrus personalui ir kitiems klientams – tai mažiausiai pageidaujamas asmuo veterinarijos klinikoje. Toks gyvūno šeimininkas atvirai ir grubiai reiškia nepasitenkinimą. Turbūt lengvai atpažįstate šį kliento tipą. Ir tokių žmonių veterinarijos klinikos priimamame geriau nesutikti.
Veterinarijos gydytojams patariama tokių klientų nebijoti. Įbauginimą tokie asmenys naudoja kaip įrankį savo nesąžiningam tikslui pasiekti. Tad nepasiduokite diktuojamo elgesio taisyklėms ir elkitės su juo griežtai.
Veterinarijos klinikos lankytojas – visažinis šeimininkas
Tokie gyvūnų šeimininkai „puikiai“ sugeba diagnozuoti savo augintinio ligas. Jie gali priminti, kad į veterinarijos kliniką tiesiog užsuko recepto. Jis net nesivargina užsiregistruoti iš anksto. Laukiamajame neprašomas dalina patarimus kitų gyvūnėlių šeimininkams. Toks klientas net gali atsisakyti tyrimų, kuriuos būtina atlikti. Jam juk ir taip viskas aišku.
- Veterinarijos klinikos personalui patariamam neleisti klientui diktuoti savo gydymo standartų.
- Dėkite visas pastangas, kad toks klientas laukiamajame užtruktų kuo trumpiau. Galbūt palydėkite į atskirą patalpą ar suraskite kitą sprendimą.
- Jokiu būdu nerašykite kliento pageidaujamo recepto, jei manote kitaip.
- Patariama nesivelti į beprasmiškas diskusijas dėl diagnozės.
Parengta pagal Vet info 2016. Nr.6